ჩემი პროექტი-"ბუნებრივი და ხელოვნური საარსებო გარემო"
ეს
ტრენინგ-მოდული დამეხმარა, გავცნობოდი პროექტებით სწავლებას, მის დადებით
მხარეს: რომ მოსწავლე თავად არის ჩართული სასწავლო პროცესში,
ხოლო მასწავლებელი არის დამხმარე. პროექტული სწავლებისას მოსწავლეებს უვითარდებათ 21-ე საუკუნის უნარები. კურსის გავლისას გავეცანი სხვადასხვა
სახის შეფასებებს, შეფასების რუბრიკებს, ჩეკლისტებს, რომლის საშუალებითაც
მოსწავლეები შეძლებენ მიცემული დავალების ადვილად შესრულებას და მიიღებენ
შესრულებული სამუშაოს ირგვლივ უკუკავშირს. ტრენინგის მსვლელობისას, ასევე, შევასრულე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება
დავალების სწორად შესრულებაში.
მსვლელობისას
ამ მოდულით ვისწავლე, როგორ წარვმართო ჩემი პროექტი ისე, რომ მოსწავლეებს
განუვითარდეთ მაღალი დონის სააზროვნო უნარები და სასწავლო პროცესში
მოსწავლეთა ჩართულობა. ვისწავლე, როგორ შევქმნა ტექნოლოგიებით გამდიდრებული
სასწავლო პროექტი, როგორ განვსაზღრო მისი მომზადებისთვის საჭირო დრო.
მოდული
იყო ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი, იყო ასევე ნაყოფიერი, რადგან
პროექტის დაგეგმვის ყველა ეტაპს ვასრულებდით პრაქტიკულად.
შევქმენი ისეთი პროექტი, რომლის განხორციელებაც უკვე შესაძლებელია.
დიდი მადლობა ქ-ნ ნინოს, ნაყოფიერი და შინაარსიანი დღეებისათვის.
No comments:
Post a Comment